Tuesday, November 23, 2010

Konvo Abe Sok { PWTC }

Seawal 6.15am kami dah keluar rumah...as I said KL...lebih2  lagi hari ni orang kerja..dah sampai PWTC satu hal le pula..nak parking tmpt pula terhad..rupanya ada tempat khas yg disediakan...sesi 'bergambar' bermula...sblum tu me tolong pilihkan bunga(sinonim dgn pesta konvo) untuk Abe Sok..semalam awl2 lagi adik dh pesan 'jgn lupa beli yg ada patung bear ye'..nasib baik Abe Sok tak kisah..

sebelum majlis konvo bermula..
Sepanjang majlis lami bertiga (me.Mr hubby n MLP) terpaksa tuggu kat luar coz tiket hanya untuk 2 orang saje..so K.Tie n Chek yg masuk ke dewan...sementara menunggu The Mall buka kami lepak dalam kereta sambil ber 'FB' ...hehe..bukan kemaruk FB cuma isi masa 'lapang' je..... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...