Wednesday, March 16, 2011

Rindu MLP...Risaukan Chek & Ayah

Keletihan....kemalasan..Kerinduan yg teramat sgt....itulah me pye mood sekarang ni....memandangkan kt opis pn keje dh 'reda' sikit me selit2 le menulis apa yg terasa nak tulis....

Sejak balik dr kg...me mmg rasa tk tenang...apa yg tak tenang???...jiwa dan perasaan me jd sensitif..kdg2 Mr Hubby plak jd mangsa...nsib baik dia faham..keadaan kesihatan Chek yg still lagi mcm tu buat me bertmbh risau...ber+ plak ura2 psl perkara ghaib...hmmm mcm2..how to settle...terlintas di hati me...why not Darussyifa'...yup tempat yg me (stlh discuss dgn KT n AS)..rasakan sesuai sgt...ble le ada cuti 'bersambung'  ni...me nk balik kg lagi (kdg2 rs menyesal keje jauh dr kg halaman dan terpaksa tinggalkan kedua org tua)..

Kebetulan pulak ank bujang kesygn me  still kt Pahang (mtk ditinggalkn coz x puas dok kg Klate kjp je)....me dgn berat hati terpakselh izinkan..kebetulan Wan nya pun ckp "biarlah dia dok sini,skrg kan cuti sekolah"...bkn lama pun 4 hr je..4 hari??? tak lame????.for me 4 hri tu lama...rindu segala2nya kt dia...sbr Umi...sbr....nsib baik le skrg ada 3G boleh jgk tgk muka dia...lambatnye hr Jumaat...Ye lah ank Umi...jgn nakal2...dgr cakap Wan n Ucu...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...