Friday, December 30, 2011

Masterchef Junior...

 
Masterchef...hmmm semua ni gara2 rancangan masterchef le agknye ni...Skrg ni pantang aje me kat dapur dia pun muncul....siap tanya nak buat ape..hari ni nak masak ape?Rupa2nya ada maksud yg tersirat...

Tibe2 aje.."ummi..ummi Iqi nak tolong boleh tak...?"..bila ckp tak payah karang dia jwb pulak nak bljr pun tak boleh ke...hmm mcm2...siap ckp lagi tu..."nanti ble dh dewasa...Iqi dah kawin..isteri x sihat ke bolehlah Iqi tlong dia msk..kan senang...x pyh beli kt kedai "(hehe..cam ada maksud tersirat aje...)..

Klaulh sampai ke 'besar' mcm ni kan bagus...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...