Saturday, March 24, 2012

Rojak n Cendol Fasa 4 Tambahan Bandar Baru Bangi.



Tiba2 aje terasa macam  nak makan rojak n cendol. Mengidam??? No3...belum ada rezeki kami untuk menambah bilangan ahli dalam family lagi kut...sebenarnya kebetulan pula dengan cuaca kat luar panas semacam aje. Tempat yang biasa kami tuju untuk menikmati rojak ni ialah Fasa 4 Tambahan BBBangi...tempat ni galmor dengan gelaran dikenali sebagai Rojak Bawah Pokok...for me rojaknya sedap..cendolnya pun mabelos...laksanya pun boleh tahan sedap..selain drp tu bihun sup tulangnya pun kaw2 (bak kata MLP)...


Nyum2...:-)
My 1....Rojak..

Bihun Sup Tulang...MLP Rifqi punye..


Dah tak sabar....

Sedapnye ummi...sejuk...

Tak pandang kiri kanan..


My hubby n his favo laksa penang.

Walaupun pedas sampai ke tulang digigitnye...

Akhirnya....Alhamdulillah...so yummy and kenyang..berbaloi lah dengan kami yang terpaksa menunggu meja kosong (ikut giliran sebab ramai sangat pelanggan). Selain daripada apa yang kami order kat sini juga ada ABC, selain rojak yang me makan terdapat juga rojak mee sotong n rojak ayam. Cendol pula ada cendol tapai, cendol pulut n cendol biasa.Harganya pun tak murah...tapi yang penting sedap n mantap....:-)....sebab itulah kimi selalu ke sini..


2 comments:

azam said...

:) yum²......

bila nak belanja ni?

maamieiqi said...

Bila2 pun boleh...mai le sini..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...