Sunday, April 22, 2012

Hadiah Hari Jadi ??? Awalnya...TQ Hubby..

 

Alkisahnya kebetulan salah satu keperluan penting dalam hidup me asyik buat hal aje. So En Hubby dengan bermurah hati offer untuk beli yang baru. Me?? hmmm pucuk dicita ulam mendatang ....apa lagi senyum sampai ke telinga ler...Tapi  ada syaratnya...ini consider hadiah birthday nanti..kira bagi in advance...{lambat lagi tu...July lah Darling) Apa2 ajelah janji dapat apa yang me nak...



So semalam kita pergilah survey brg tu ....banyak sangat pilihan...harga pun boleh tahan jugak. Pilih punya pilih...banyak yang berkenan...dari sebuah kedai ke sebuah kedai...padahal benda yang sama aje...lastly adalah yang me berkenan...

Tara...

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Kena tujuk ker...??

Eee malulah macam budak2 lah pulak...Anyway

Haa....Ini dia surprise !!!!!...

V
v
v
v
v
v
v
v
v

P/S...Tq to My Darling En Rozaiemi ..I like this...1/7 nanti jangan lupa hadiah lagi yer..:-)

4 comments:

azam said...

:) nicelah...nak jugak

maamieiqi said...

mintaklah ngan Nor..birthday pun dh x lama kan...hehe ...

mizzkechique said...

pandai abg mie.. hehehe.. nt besday tade adiah yer..

maamieiqi said...

tak kira...nt mtk lagi ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...