Thursday, May 10, 2012

Iqi Dah Besar..

 
 
Tang tajuk pun dah tahu entry me  citer pasal sape kan..Baru umur 9 tahun tapi dah rasa dia besar..hmm...sabar ajelah ummi..
 
 Alkisahnya me & hubby sibuk memilih nak beli kasut MLP. Mula2 masuk Al Ikhsan coz ada offer tapi yg offer tak cantik pulak patternnya. Yg tak der offer byk ler tapi harganya pun banyak gak..rasa tak berbaloi dgn harga, pakai tak sampai setahun dah tak muat..kata org belajar dari pengalaman..biasanya kasut MLP paling tahan pun setahun kut..rasa macam rugi kalau beli yg beratus hinggit..  
 
Pas tu ingatkan nak beli sneakers aje tapi empunya dirinya tak berkenan pulak. Cuba juga tanya kut dia nak kasut Ben10 ker..pun tak nak, katanya dia dah besar tak nak pakai kasut kartun bagai...lastly ini gak yang dia berkenan...


Pilihan hati MLP
Masa test siap cakap lagi.."haa..kan dah macam org dewasa"..hmm..apa2 ajelah anak..mcm org besar tapi manjanya mcm baby (kalau dia tahu me tulis camni mesti dia mrh)

5 comments:

mizzkechique said...

canteknya...

Norma NML said...

pilihan hati dia..:-)

Dee Z said...

warna hitam... i like..;))

Norma NML said...

Yg ada pun hitam n putih jer..klau putih fhm2 je lah..:)

Norma NML said...

Yg ada pun hitam n putih jer..klau putih fhm2 je lah..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...