Friday, June 8, 2012

Bojeng Baru..


 
Biasanya if tiba cuti sekolah camni, tak de lah kami nyibuk nak potong rambut MLP..tapi lately cuaca yg panas buat dia tak tahan.Kejap garu badan..kejap garu kepala..nampak sgt dia kerimasan...so before balik Klate hari tu kami usahakan juga spya rambut dia pendek.

Happen to be kedai gunting yg kami biasa pergi tutup awal. Nasib baik ler jumaat lepas kebetulan me nak ke klinik ada kedai gunting berhampiran yg bukak.Hmm...lain dari yg lain..kata org Klate.."Bojeng baru" .

Dan inilah hasilnya...dia suka..katanya lain dari yang lain.


Lastly sideburns tu dia suh potong coz kwnnye ckp cam Bangla..hehe..

Biasanya rambut dia ala2 gini...


Ala2 army ..

Tapi dah potong rambut pendek pun dia tetap cam gini...

v

kesian anak ummi..nk wat camne dah drh ummi yg mengalir dlm bdn awk..sbr ye syg..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...