Sunday, June 10, 2012

Gara-Gara Euro 2012


 
 
Dua orang lelaki kat rumah yang minat bola...tapi nasib baik tak addicted. Dari pukul 11pm dah tercongok dpn tv. Bukan main lagi tunggu ting tong 12am. Perlawanan between Belanda vs Denmark.MLP dah bersiap sedia depan tv.


Excited nak tgok match bola...sampaikan bola pun ada kt sebelah..hmmm

MLP perasan ummi snap photo...malu konon...




Tapi akhirnya...Tengoklah apa yang terjadi.

v

V


Akhirnya..12 am..my man n little man lena diulit mimpi..zzzz

p/s : teringat masa pregnant dulu Hubby selalu ckp.."abg nak ank boy nnti dah besar boleh lh teman abg tengok bola.." Alhamdulillah mmg ank kesygn dia pun minat bola tp tak tahu sejauh mana dia boleh teruskan coz bila main selalu sgt injured.

1 comment:

Dee Z said...

shiannyer... tkde ubat ke? suruh le main badminton atau ping pong...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...