Wednesday, July 4, 2012

Dulu Lain..Sekarang Lain...❤❤ Tapi Hati Tetap Sama ❤❤


 
 
Pagi ni me nak buat short n3 pasal title kat atas tu. Saje2 nak ilangkan perasaan mata yang makin kuyu gini. Cer tengok dua pix kat bawah ni..

v

V


11 tahun dulu...slim giler tu...kple kena blurkan cz free hair..

v

V




Sekarang....badan me membesar sihat dan kuat....he3

Tapi alhamdulillah bila hubby still cakap ...abg kawen dgn syg bukan sebab badan tapi sebab hati..abg terima syg seadanya..yess2.. Tq Dling ..   ..*nape happy sgt ni ??..Datuk Dr Fadzilah Kamsah cakap, kalau inginkan badan yg sihat luar dan dalam hati serta fizikal mesti sihat. Macamana nak bagi sihat, salah satunya hiburkankan hati. Murahkan senyuman..
 
InsyaAllah...

p/s : Okey..skrg mulakan keje....mata dah cerah & hati dah ^◕‿◕^..

2 comments:

azizahchewan said...

eeee selimnyaaaaa..cam tak caya plak...:)

Norma NML said...

@azizahchewandok caye ?..Tp i2lah hakikatnya 10 tahun dlu..;-)..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...