Tuesday, July 10, 2012

Hati Yang Tak Gembira..


 
 
Alkisahnya balik keje semalam, aik...lain macam aje..ini bukan jalan nak balik rumah..hurm macam dah tahu aje arahnya ke mana tp buat2 tanya. Then En Hubby ckp.."ckp nak pi JJ..nak beli sandal kan ?".." Oo..ok2"..sambil tersengih. I know he try to persuade me after i'm sulking that day..ee mcm budak2 je kan..anyway thank Dling and sorry coz behave like a child. Tapi x slhkan..me  majuk pun dgn laki sendiri...yg seronok tu bila bab kena pujuk...he3..

Sebenarnya nak cite pasal MLP, tapi yg kat tu ada kaitannya dgn n3 yg me tulis ni. MERAJUK..satu word yg me kongsi dan saling serasi dgn MLP. Senang cite kami punyai bad habit itu. Hurm...nak wat camne dah semulajadi. Kata En Hubby pulak..mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi. Tu la suke sgt merajuk masa preggy dulu...ye ke??? .. -..
 
Kat JJ semalam MLP dok sibuk usha boots baru coz boots dah rosak.Harga semuanya boleh tahan.Cari below RM50 memang tak de...sebenarnya rugi beli yg mahal coz kaki dia cepat membesar. Lagipun dah hampir bulan puasa..mana ada P.Jasmani ,so pujuk lah dia... nanti beli kat tempat lain ataupun after Raya aje. Hurm memang tak makan pujuk.
 
Tengok tu...muka yg tak puas hati..hurm..sbr je lah..
 


 

2 comments:

Dee Z said...

hahaha... tak kuasa nk pujuk baik diam jer...

Norma NML said...

@Dee Zmane bleh camtu...pujuk memujuk tu perlu lh ade..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...