Monday, July 16, 2012

Kembali Gumbira..Dah Dpt Boots Baru...

 
 
N3 kali ni pasal boots bola...igt lagi tak kes hari tu .Kalau tak silap me, baru beberapa bulan aje riwayat hidup boots bola MLP yg 1st dulu.

Dek kerana kesian kat anakandanya yg asyik dok merengek nak beli boots baru..akhirnya ketegasan seorang abah luntur jua. Terpaksa mengalah..tak sampai hati. Keizinan di beri dengan bersyarat. Syaratnya mesti rajin belajar dan kurangkan tengok tv. Dgn pantas jwpn dr si anak..ok abah..hmm tengok ajelah..dah namanya budak2..berkesan ke janji2 tu :-) ?? .Hatinya riang gumbira coz dpt ape yg dihajati. 
 
 
Kata abahnya, same mcm perangai umminya selagi tk dpt selagi itulah muka tak puas hati jer..aik..ummi pulak kene..ye ke..??? Well....nak wat camne dah semulajadi..:-)..

2 comments:

azizahchewan said...

ye dah semulajadi kan...klu kita pun nak dipujuk anak apatah lagi..hehehe

Norma NML said...

@azizahchewanYezza...;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...