Thursday, August 30, 2012

Biar Betol (゜◇゜) !!!???

 
 
Petang semalam,  dlm kereta mcm biase2 tu MLP akn citer progress dia kat school. Tp hari ni sgt surprised..Tiba2 " ummi, mcm ni surat cinta ke??"
 
Sampul yg besar gedabak..
 
Me ambik n buka...nak gelak pun ade. Ai..kecik2 pun dah pandai. Me tya dia siapa yg bagi, katanya kawan dia..surat tu dari kakak budak tu. Hmm...
 
love letter to MLP  ;-)??
 
Then me n en hubby gelak je . Baru darjah 3 dah ada ada yg ngorat. Yg kelakarnya girl yg ngorat boy pulak tu...Advance betul anak2 zaman skrg.
 So, me ajar dia camne nak bagitau si gegirl tu. " saya ni masih belajar, ummi ngan abah tak bagi bercinta..kalau kawan tak pe". Selamber je jawapan dia " Iqi memang tak layan pun dia aje yg suka kat Iqi..dia tu darjah 4". Hish bangga pulak dia.

p/s : Tibe2 teringat hubby selalu cerita dia masa sekolah rendah dulu selalu dpt surat..kononnya    dari kakak2 yg nak jadikan dia adik angkat.hmm nmpknya kuah memang tumpah ke nasi..memang betul pun...

4 comments:

MizzTina said...

hamboihhhh..hebat btl lamaran..

Norma NML said...

@MizzTinahahaha..geli hati den...

azizahchewan said...

oittt aku dah booking ler...ishh sape ler tu...

Norma NML said...

@azizahchewanhahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...