Thursday, September 13, 2012

Dari Mana Dia Belajar ???.

 
 
Tengok hasil MLP kat bawah tu. Happen to be masa tu panggil dia tak menyahut. Risau gak anak bujang ni kalau diam je dalam bilik, manalah tahu sbb MLP ni pesennya suka sgt 'menggodeh' brg2 mainannya. Kdg2 yg tak rosak pun dia nak repair. Patutlah diam rupa2nya dah tido. Tiba2 atas katil me nampak mende2 kat bawah ni. Tapi mana dia belajar ye? 

siap ada ukuran tu..

2 comments:

MizzTina said...

bijak...bijak

Norma NML said...

@MizzTinaentah..tv kot..yg pastinya dia mmg suka tgok org bertukang..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...