Thursday, November 1, 2012

JJCM @ AP Ayam Penyet Bandar Baru Bangi

 
Kebelakangan ni asyik hujan aje kan....so bila hujan  dan sinonimnnya perut pun menjadi lapar. So bila lapar mestilah kami akan cari tempat makan. Oiitt Puan Norma melalut ni pe hal ?? 
 
Ok2..nak cite pasal JJCM kami, kali ni destinasi kami  AP Ayam Penyet Bangi. Lokasinya di hujung sebelah kiri Bangunan Paragon Point Seksyen 9 B.B.Bangi. Hmm bagus..sampai kat situ orang tak ramai. Mungkin sebab hujan kut.
 
Banyak pilihan sebenarnya tapi mungkin kami tak biasa dengan menu ala Jawa so ambik yang simple aje. Cer tengok menu yg sempat me snap. Nampak menarik tapi takkan lah kami nak cuba semua .
 
 
Antara menu makanan kat AP...
 
 
 
 
 
Menu minuman memang banyak..tak tahu nak pilih mana satu...
 
 
 
 
 
 
 
Hubby's n MLP's choice..Nasi Ayam Penyet AP

Menu yang kami order..
Mine...Mee Udang
Sebelum dan selepas
Dah kenyang ini lah dia kejenye...membuli abah..
Alhamdulillah
 

1 comment:

MizzTina said...

byk la pilihan dia.. kena pegi.. klu kt wong solo, xsyiok.. menu xbyk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...