Monday, July 8, 2013

Berbudi Pada Tanah...Hasilnya..



Balik kampung hari tu sempat la me mengangkut...bukan suka2 nak angkut tau..tapi memang chek, bonda me yg tercinta tu kan jenisnya suka bercucuk tanam. Kdg2 kami adik beradik pula yng risau kot dia penat tapi katanya seronok, lagipun bosan takde mende nak buat...lebih2 lagi sejak arwah ayah takde. I know she feel lonely since ayah passed away.

Ini lah hasil yang me disuruh en hubby tebang petang tu...dan hasilnya chek suruh bawa untuk dibahagikan kami adik beradik kat sini..:-)..Tq Chek..saaayang chek sgt2..


Inilah hasilnya..2 tandan pisang kapas

p/s : Kat sini pisang kapa di panggil apa ye..hmm..seriously me x pernah nampak 
jenis pisang ni kat psr mlm @ psr tani nearby.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...