Monday, September 23, 2013

Latest Grandniece..



Dah seminggu dia melihat dunia...baru semalam kami sempat melawat si kecik comel ni. Hmm..fisrt time kiss dia...hmm..I miss that smell...seriously bau baby memang unik...



Welcome to the world my dear grandniece Adiliya*nama yg belum rasmi ..Semoga membesar menjadi anak yang solehah,bijak ,sopan-santun dan taat serta berbakti kpd kedua org tua.

I know deep in ur heart syg.. u want ur own sibling..#Ayh Qi.
Kebetulan masa tgok baby tu Chek pun ada kat Kota Damansara...dah 2 malam kat sana ikut kakak*nenek kpd si baby tu yang memang dtg visit mama n baby . Seronok..riuh rendah dgn suara sebahagian drp cucu2 saudara me...me dah jadi nanny tau..nenek muda sebab cucu2 saudara still panggil me Cik Ma..kenaa ek?? Me pun tak tahu nape panggilan tu sama...hmm

En hubby yg x berani nak pegang baby kecik tu..;-)
kena berani2kn diri dling..manelah thu kot ada lg rezeki kita..hehe..


p/s : x pernah berhenti berdoa dan mengharap

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...