Monday, December 2, 2013

He's Back...^◕‿◕^



Petang Jumaat lepas me balik Pahang, apa lagi..jemput si buah hati pengarang jantung kami le. 

Dalam hujan renyai & org sibuk nak balik keje,kami pun join sekali meredah kesesakan traffic yg teramat sgt .Sanggup la en hubby meredah traffic jammed di sebabkan bini nya yg tak sabar nak balik petang tu jugak.Hehe..tq Dling sbb phm yg me ni tgh rindu dendam kat si bujang tu.

Alhamdulillah 10pm++ sampai kg. He's the one open the door..dgn mata merah sbb dah tertido .As I wish to hug & kiss him..hehe..


I know he miss this... to sleep on ummi's lap..
Tengok tu...sampai aje terus baring atas riba..:-). 

Semalam lps kenduri jiran baru kami balik sini . Alhamdulillah selamat sampai walaupun cuaca dan keadaan jalan yg lebih kurang sama aje jemnya dgn masa kami balik sana.


Penantian itu satu penyiksaan
TAPI sabar itu sebahagian drp iman :-)

 Nak buat camne dah tak boleh nak elak..especially dgn adanya sikap pemandu2 yg mcm gini..

V
v


Tapi ini lah yg kdg2 buat kita hilang sabar
Astaghfirullahalazim


SUKA MEMOTONG/MEMANDU DILORONG KECEMASAN 
{Ayt GERAM tau tak !!!! }

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...