Sunday, February 23, 2014

Terkejut..⊙^⊙



Semalam ternampak fb wall kawan pos pasal satu kes murtad. At first mcm tak percaya..dah baca istighfar pjg..tertanya knp beliau boleh jd mcm tu.
Pagi tadi terbaca detail ttg beliau...sampai hati dorang dedahkan fb link siblings beliau. For me tak pyh kot..bila tgok link tu speechless...what I know she come from a good family. Dari keluarga yg dihormati. Ayah beliau seorg yg baik dan disegani oleh org kampung.


Gambar koma dipercayai bukanlah beliau kerana 
akaun fb beliau masih aktif..Allahualam


Apapun kita doakan semoga beliau diberi petunjuk dan hidayah oleh Allah swt. Semoga beliau sempat bertaubat dan kembali kepada Islam . Masyarakat tak perlu la membuat tuduhan atau tohmohan kpd kelaurga beliau kerana ini mungkin diluar kawalan mereka. 


p/s : Kpd family Juli S****n...bykkan berdoa dan bersbr..Allah sdg menguji keluarga awk..

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

Balasan dari Allah kan

cheq da said...

Salam kenal kembali..terima kasih kerana sudi menjenguk blog cheq da

Norma NML said...

@cheq daWelcome :-)

Norma NML said...

@Nurzakiah HanumKita sama2 doakan beliau diberi hidayah utk kembali kpd Islam ok..:-)

sal ya said...

betul tu. hafiz hafizah pun ada jgk yg terbabas. jgn salahkan keluarga. atas diri manusia tu sendiri sebenarnya.

Norma NML said...

@sal yaBetul tu..parent mana nak tgok anak dorang jadi mcm tu. Sebolehnya cuba beri yg terbaik utk dari segi duniawi dan agama tapi pengaruh luar kalau ank2 x kuat itu yg boleh terpesong..nauzubillah..

Norma NML said...

@sal yaBetul tu..parent mana nak tgok anak dorang jadi mcm tu. Sebolehnya cuba beri yg terbaik utk dari segi duniawi dan agama tapi pengaruh luar kalau ank2 x kuat itu yg boleh terpesong..nauzubillah..

QasehnyaRania said...

smga dipermudahkan

Wan Cai said...

Makcik ni kesian btol la..ape kes la ek jd mcm ni..makcik ni kurang kasih sayang ni..

Norma NML said...

@QasehnyaRaniaItu yg kita semua doakan...InsyaAllah

Siti Asiah said...

Salam kenal jugak kak...;)
Semoga beliau diberi hidayah untuk bertaubat & kembali kepada Islam, dugaan yg tak terkata beratnya. Moga Allah menjauhkan kita semua dari perkara macam ni...amin

Norma NML said...

@Siti AsiahYe la kan,semua parents nakkan yg terbaik utk anak mereka..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...