Wednesday, April 30, 2014

GA cuci lemari by mamamursyid.blogspot.com



1st time singgah blog Mamamursyid terus follow ...ternampak sticky entry pasal GA cuci Lemari ni. Macam menarik, so me join :-)



Sebabnya.....soalan dia memang dah ada jawapan dan saya memang suka bab teka-teki ni...hehe

Ok2...back to entri...saya nak jawap soalan...

Bismillahirrahmanirrahim....

1. Siapa nama anak saya
Nama anak tuan rumah ialah Ahmad Mursyid
{comel..sama la kita ank lelaki sorang je}

2. Apa pekerjaan saya
Pekerjaan tuan rumah adalah guru & suri rumah as well
{ akak baca kat profile tuuu ...;-) }

Alhamdulillah sebab me yakin dah betul..menang ke tak tu belakang kira yang penting seronok dpt jawap...yeayyyy...

So untuk kawan2 yang nak join tu boleh la klik kat SINI utk tahu lebih lanjut..ala tak pun klik jer banner kat atas tu...senang sgt..mcm minum air je...:-)

14 comments:

D.Shahril Hakime said...

good luck...... awok pun datang dari GA yang sama  GA Cuci Lemari... dan dari blog yang lain.....http://dkosonglapan.blogspot.com

Norma NML said...

@D.Shahril HakimeHihi..tq :-)

azlia said...

salam kenal..

MaMa MuRsYiD said...

tq ye sudi join.. good luck dan salam perkenalan

Norma NML said...

@MaMa MuRsYiDSama2 :-)

Norma NML said...

@azliaHai Azlia...nice to know u :-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam ukhuwah Norma..

Good luck .. :)

Akak follow #107 jemputlah ke blog kecik akak ye :)

Norma NML said...

@CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati)Salam kenal akak..kbtulan sama nama dgn kakak sya la spelling je lain..Norhayati..:-)

Diana Rashid said...

good luck..:)

Cikgu Norazimah said...

All the best dear

JOM JOIN : FREE lipstik Mary Kay ;)

http://www.cekgunorazimah.com/2014/05/saya-nak-lipstik-marykay

Norma NML said...

@Cikgu NorazimahTq..InsyaAllah..:-)

Norma NML said...

@Diana RashidThx :-)

Inlove -wanda said...

Hei ,Salam perkenalan . Jom Join ~~

- http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/05/rejab-may-giveaway.html (14mei)
- http://inlove-wanda.blogspot.com/2014/04/april-may-ga-by-amirah.html(15Mei)

Norma NML said...

@Inlove -wandaInsyaAllah..slm kenal juga..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...