Wednesday, June 4, 2014

Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.com




Giveaway Tunai RM500 by SyuhadaBaharudin.Com
Nak tahu details korang klik banner kat atas tu...Tak susah kan..sambil tu kita boleh la kenal2 sesama bloggers. Manalah tahu korang antara yg bertuah untuk dapat hadiah2 yg menarik tertarik deboom tu..hehe..

Giveaway ni sempena ulangtahun perkahwinan yang ke 8 blogger Syuhada...btw..

♥ Happy 8th Anniversary...semoga ikatan suci yg dibina berkekalan hingga ke Jannah dan sentiasa diberkati Allah swt ♥

and Happy Honeymoon ...

12 comments:

Jie Susanos said...

gud luck...

Norma NML said...

@Jie SusanosTq :-)

Pencetus Generasi Hadapan said...

semoga berjaya dlm segment giveaway...gud luck

Pencetus Generasi Hadapan said...

http://arilimpian.blogspot.in/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html?m=1

Pencetus Generasi Hadapan said...

SEMOGA BERJAYA!

http://arilimpian.blogspot.com/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html

iman syamilah said...

Salam perkenalanan . singgah dari segmen yg sama ^^ Goodluck . singgah lah blog saya kalau sudi . :)

http://spongebobsayapunya.blogspot.com/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html

Norma NML said...

@Pencetus Generasi HadapanTq :-)

Norma NML said...

@iman syamilahHai Iman..done follow ;-)

Norma NML said...

@iman syamilahHai Iman..done follow ;-)

shalimar yusof said...

Gudluck yeaa sis

http://notashalimar.blogspot.com/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html

Norma NML said...

@shalimar yusofTq dear ..u too :-)

Ezelovesse7en said...

Good luck
http://ezelovesse7en.blogspot.com/2014/06/giveaway-tunai-rm500-by.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...