Thursday, August 28, 2014

Jamuan Aidilfitri diawal Zulkaedah..




Sudah habis bulan Syawal tapi company tempat me kerja baru nak buat sambutan. Last minute decided. As usual kami ada tugasan masing2 apa yang perlu dibawa..kiranya dgn keikhlasan hati gitu. 

This year me hanya tempah kuih cara berlauk dari Kak Jamaliah Sweet 3 Delights. Nanti me buat entry khas untuk tempahan ni ok..manalah tahu kot ada yang berminat ke.. Rasanya sedap & kawan2 puji .


Atas tu Kuih Lapis ABC rm22 & Kuih Cara Berlauk tu rm20..
kawan2 ckp sedap..
Back to entry..jom layan pics yang sempat me edit..just from whatsapp share dari ofismate ..


Persediaan sebelum jamuan bermula..
Snap pics dulu sebelum jamuan bermula..yeayy kami ber'aidiuma' :-)
Jamuan bermula..


Atas tu antara makanan yang dihidang...
Bwh tu aour Janapase termasuk our MD..sblh kanan tu ofismate lor..
Masa utk makan..makan & makan..
Lepas makan masa kami untuk sambung bergambar...tapi ada org dengki...well...janji kami ♫♫bahagia..bahagia♫♫..


Nakano San our MD sgt sporting..tq MD san..:-)
Alhamdulillah semuanya berjalan lancar...petang nanti kita sambung lagi ye kengkawan...biar ada yang lagi dengki..hehe...


p/s : semoga ikatan persahabatan yg terjalin selamanya..InshaaAllah..

4 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bestnya happy family

Norma NML said...

@Nurzakiah Hanumtu la..pershbtn tu yg penting..:-)

MizzTina said...

yg dengki tu biarkan je kak..nyampah.. hehehe.. tula, moga berkekalan.. biarla kenkadang ada terasa, terumpat ke hape, jnji jgn pecah belah mcm dulu sbb dulu ada yg menyucuk..

Norma NML said...

@MizzTinatu la kan..x mo gitu lagi..kdg normal dlm berkawan ada terasa & terkata..tp jgn simpan marah dan dendam..nti jadi kawan syaitan..eloknya sentiasa maaf2 gitu..;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...