Sunday, September 21, 2014

Akibatnya..٩(͡๏̯͡๏)۶



Perkara yang pernah terjadi pada me...kadang2...banyak kali pun ada...nasib baik ke kedai runcit je...kalau ke ofis macam tu tak ke padah..mana nak letak muka me yang tak comel ni..hehe

Petang kelmarin masa balik dari kerja, dah sampai rumah tiba2 ternampak dikaki si anak bujang me...nak tergelak pun ada..ingatkan me aje yang pernah terkena..kali ni dia pula yang terkena..;-)...haaa....nampak ni..kat bawah nii..


sila abaikan kaki si bujang me yg agak bambam tu :-)
Itulah padahnya bila kereta dah macam rumah kedua...dalam kereta memasing ada berpasang selipar & kasut. Pengajaran kat sini...sila perhatikan dulu selipar kat kaki tu sebelum melangkah keluar kecuali muka korang cukup tebal utk jadi bahan tontonan. Kot balik rumah ok la..buatnya time tu nak keluar jenjalan, mata tak menengok en kaki pula langsung tak alert apa yg disarung ...hmm..faham2 aje la... -



3 comments:

mama 3farhanah said...

Saya pn pernah jugak terjadi. Tapi nasib bek ada selipar spare dlm keta, terus tukar...hehehe

Norma NML said...

Rasanya ramai kot yg pernah kena macam kita kan..hehe ;-)

acik idah said...

hehehe... biasa laa tue... kita pun kena jugek...hihi :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...