Wednesday, September 24, 2014

Cabaran 30 Hari ~ Day 24 ~ Rumah Impian Me..



Hari ni dah masuk hari ke 24 rupanya #cabaran30hari ni ye. Rumah Impian ..kalau kecik dulu nak sangat dok rumah banglo besar. Lagak macam orang kaya gitu. Ada banyak bilik , bertingkek2 & ada kolam renang bagai. Tapi itu angan2 masa kecil.

Kalau sekarang atau future jika diizinkan Allah me dan en hubby selalu borak2 , nanti kita buat sebuah rumah atas tanah kita sendiri*alhamdulillah kami adik2 beradik diberi satu tapak rumah setiap orang oleh parent kami..Tak perlu besar biar sederhana dan lengkap..ada bilik solat & serta lengkap dgn bilik bacaan .Yang penting rumah tu kemas dan selamat untuk kami berlindung. Dikelilingi pokok2 hijau ...dlm erti kata lain ada suasana kampung gitu..InshaaAllah..:-)

Selalu survey contoh rumah2 banglo setingkat especially di Kelantan...cantik semuanya..;-). 

Tak besar tapi kemas kan..:-)
Yg ni nampak moden..I like :-)


Nampak simple but modern
Ok2..back to reality..apapun kita hanya merancang...doa, usaha & tawakal. Jika itu rezeki kita maka itulah yg kita akan dapat...:-)

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

anum pun suka design moden

Anizz Annisa said...

anis pun suke rumah suasana kampung..sejuk dan tenang :)

Yan Ty said...

cantiknya design , simple!

Norma NML said...

@Nurzakiah Hanumkan..senang nk jaga kot..

Norma NML said...

@Anizz Annisatu la..ketenangan tu yg penting..:-)

Norma NML said...

@Yan Tytu la..tapi costly jgk tu..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...