Monday, September 29, 2014

Cabaran 30 Hari ~ Day 29 ~ Bunga Kegemaran & Ertinya Untuk Me...



Bila tanya bab bunga...me dgr most of frens..they love roses but for me, me suka bunga tulip . 
Kalau tanya erti , yang tu memang me tak tahu..tapi suka sangat tengok tulip..tengok kat dokumentari je la..nak tengok live x mampu ;-) ..seriously rasa calm tengok ladang tulip..cantik..teratur..nampak kemas je..

Tapi sayangnya pokok bunga tulip tak mesra alam dgn cuaca  kat Malaysia. Belanda antara negara yang  mempunyai banyak ladang bunga tulip . Macam kat bawah ni..sampaikan dorang ada Tulip Festival..hmm..jom layan pics kat bawah yg me pinjam dari en google..







Yg ni masa dorang menyambut Tulip Festival kat Holland Februari ths year

Nampak tu..bunga pokok tulip yang cantik tersusun...subhanallah..indahnya ciptaanMU. Jom kita tengok dari pic yang zoom in...

I like ;-)

p/s : Ada yang yg cakap bunga tulip melambangkan cinta yg sempurna..jiwangkah me sbb suka tulip..oh no3..I'm not....hehe

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

Anizz Annisa said...

cantiknyee... nak tgk secara dekat la..hihi...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...