Thursday, September 4, 2014

Cabaran 30 Hari ~ Day 4 ~ Buku Kegemaran Me...



Sejak dah berkahwin dan beranak ni jarang ada masa yang betul2 terluang macam bujang dulu...Kalau waktu bujang dulu suka baca novel..sekarang dah bertukar...almaklum  bila umur dah alam 30an secara tak langsung dah bertukar..

Menyahut #cabaran hari ke 4...buku kegemaran me sekarang lebih kepada motivasi dan buku2 agama ...buku yang boleh menguatkan rohani me...contoh..
sumber google..
Dan bawah ni yang me edit kemudian..aci kan ??...Antara buku2 yang me pernah baca dan ulang baca..untuk pengisian rohani.


Yang warna biru tu biasanya selain me baca, en hubby akan bacakan masa taklim..lepas solat berjemaah*takde niat nak menunjuk skdr berkongsi ...
p/s : Pics buku2 lain lupa nak snap..nti edit ye ;-)

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

buku ni bukan saja menarik tetapi juga bermanfaat...

Norma NML said...

@Farah Waheda WahidBaca ilmu dalam ni ..:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...