Friday, September 5, 2014

Cabaran 30 Hari ~ Day 5 ~ 3 Perkara Yang Ingin Me Katakan Kepada Bekas Kekasih..



Tiba2 rasa kelakar je bab cabaran hari ke 5 ni..sebabnya dah lama tinggalkan semua tu..




Tapi menyahut cabaran yang dah masuk hari ke 5..me nak juga senaraikan..

Apa yang akan me katakan...

1. Alhamdulillah Allah dah berikan yang lebih baik dan dia yang terbaik utk gantikan awak...dia adalah imam saya..
{siapa lagi..en hubby la..;-) }





2. Saya tak pernah marah sebab saya percaya jodoh itu ditangan Allah.

3. Semoga awak pun bahagia seperti saya sekarang.


Yahooo...saya rasa lega andai dapat luahkan itu..alamak tiba2 pulak..tapi seriously me tak pernah dendam dgn 'mereka' itu..just forgive and let go the past for sure we get a better one...InshaaAllah..


p/s : since dah masuk hari ke 5 me dah ketinggalan 4 hari ttg entri #cabaran 30 hari but still nak join so terpaksa lah buat backdate..jgn marah ye kengkawan...ampunkan hamba..
Almaklumlah since 31 /8 till 2/9 me berada di Kelantan & Terengganu..masuk kerja tugasan dah menunggu..:(

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

wah mereka...macam ramai tu bunyinya tu...

Norma NML said...

@Farah Waheda WahidCerita lama..patah tumbuh nilang berganti...shh..haha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...