Saturday, September 6, 2014

Cabaran 30 Hari ~ Day 6 ~ Apa Yang Me makan hari ini ??



Hari ni kena kerja...replacement by management...pagi tadi tapau nasi lemak dari gerai je...Itupun malam tadi me dah mesej kakak yg jual nasi lemak tu..kena booking awal2 if pagi ni baru nak beratur...alamatnya lewat le en hubby nanti. 

Gambar : Google
Lebih kurang mcm ni ..no additional lauk pauk...hehe
Alhamdulillah rezeki dari Allah..:-). Nak masak memang tak sempat sebab kena hantar Naqiuddin ke rumah kakak me lagi.

InshaaAllah..segala2nya dari Dia...
p/s : Yesss..akhirnya up to date..:-)

2 comments:

Anizz Annisa said...

dah lame tak makan nasi lemak..huhu..

Norma NML said...

@Anizz AnnisaNasi lemak favourite anak bujang akak :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...