Monday, September 15, 2014

Cekodok Coklat



Semalam satu hari mendung dan hujan. Sementara tunggu petang nak keluar..dgn cuaca yang macam tu. Orang cakap hujan kalau tidur kan best tapi me ni pesennya susah nak tidur siang kecuali betul2 penat @ sakit.

Tiba2 lepas solat Zuhur, Naqiuddin keluar bilik.."wahhh sedapnya bau...ummi masak apa ni"...biasalah ayat anak2 ..asal ibu dia masak mestilah sedap kan..laju je dia ke dapur..

Pastu boleh pula dia cakap..."dah berbulan dah ummi tak buat cekodok  ni..ermm....sedapnya.."..sekejap je dia makan. Actually cekodok coklat ni one of his favourite. 


Mkn cam gitu sbb ikut ummi dia..
suka cicah cekodok dlm air..
Sila jgn pelik yer..;-)

12 comments:

Kaki Tulis said...

wahhh...mcm sedapp jee..

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Farah Waheda Wahid said...

macam sedap jer ni...

Norma NML said...

@Kaki TulisBudak2 suka la sbb ada rasa coklat gitu :-)

Norma NML said...

@Nurzakiah Hanum:-)

Sally Yatiey said...

Sedappppp ;)

nurbijen said...

comel cekodok coklat ibu... bolat2...
Comel dan sedap... anak2 puji tu ikhlas... sedap sgt la tu :)
MMg saya pelik, first time tgk makan cekodok cicah air... hihihi

Anizz Annisa said...

cm sedap jee.. :)

Norma NML said...

@nurbijenkami kt kg biasa cicah air..so dia terikut2 dgn pesen ummi dia ni..:-)

acik idah said...

pestime dengar dan tengok cekodok cekelat nie... macam sedapp jerk... :D

Norma NML said...

@acik idahRasa coklat gitu bdk2 suka la..

Norma NML said...

@acik idahRasa coklat gitu bdk2 suka la..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...