Sunday, November 2, 2014

Tahniah Rozita Che Wan & Zain Saidin


Semalam buka fb rata2 dok update pasal Che Ta dah selamat melahirkan baby girl hasi perkongsian hidupnya dgn Zain Saidin.Then buka instagram Che Ta, baby dilahirkan pada 1st Nov 2014 pkul 2.18 pm di Pusat Perubatan Ampang Puteri.

Subhanallah ..ciptaanNya yang sangat comel..rata2 komen yg me baca..semua geram tengok baby tersebut..ada tu sampai teringin nak bersalin lagi dek tengok rupa anak che Ta termasuklah me...eh..me bukan sbb tengok ank Che Ta je tapi keinginan yg memang ada darr dulu tapi rezeki je belum ada..:-)

Jom kita layan pics baby Che Ta & Zain yg super duper comelnya...hasil dari ig mak pak nya, Shasha,Ammar Effendy & Dafi yg sentiasa berkhidmat..hehe.

Che Ta ttp cantik without make up
yg ni fr ig Zain
Subhanallah..sgttttt comel..mulut mcm Che Ta pun ada..
Si abg pun berkongsi rasa happy :-)
Ada yang cakap rupa baby Che Ta mirip aunty dia masa baby, Sasha Saidin..tengok pic bawah ni..
Eh ye la..ada iras kan...dah namanya ada pertalian darah so tak mustahil.
Sasha & her son 
Hmm..ok la tu..as she wanted..ada iras..
bersama nenek
Yang ni dari ig Dafi...
Alahai sweetnya aenyum..senyum baby tau..;-)

p/s : Bestnya dpt baby..cium baby baby..hmmm..

6 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

MizzTina said...

siyes comel giler.. sy tnjuk kt husband, kata la baby ni comel..husband kata danish lg comel.. hahaha

Norma NML said...

@Nurzakiah Hanumkan..Anum..akak doakan awk cpt dpt baby tau ;-)

Norma NML said...

@MizzTinahaha..betul apa..apapun anak kita ttp yg tercomel..:-)

aRz MoHa said...

Baby itu bagaikan kain yang kulit, Ibubapa bakal mencorak kan nya....

Norma NML said...

@aRz MoHaBetul tu ..yg penting didikan agama yg secukupnya..agama asas yg paling penting menentukan kebahagiaan kita :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...