Tuesday, December 9, 2014

GIVEAWAY BY KAMEQ DEANNA



Jom meriahkan blog Deanna...syaratnya sangat simple..nak join sila klik banner kat bawah .

Sila klik banner untuk yang berminat nak join ok :-)

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

good luck

Diana Rashid said...

good luck ye..:)

*****

kenapa tak boleh copy paste ?dia kena paste kat html .kan dekat atas tu ada compose dengan html..kan?/klik kat html dulu baru paste ..lepas tu dah siap.

Norma NML said...

@Nurzakiah HanumTq Anum

Norma NML said...

@Diana RashidTq Diana..btw Akak dah buat tapi x boleh...last week dah try..so put on draft..tgok2 cuba hari ni pun x boleh jgk..huhu

MizzTina said...

gud luck kak..

Norma NML said...

@MizzTinaTq Tinn ;-)

Deanna Morni said...

tq coz sudi join GA kita yang xseberapa ni (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...