Monday, December 15, 2014

LAMPU di Putrajaya



Kisah malam minggu, keluar meronda dan memenatkan badan. Festival LAMPU..pada mulanya me ingatkan ooo..pesta lampu sebab ada cahaya lampu....hehe padahal LAMPU tu singkatan untuk  Light & Motion Putrajaya anjuran anjuran Perbadanan Putrajaya..haha..jakun kan. Takpe..janji sekarang me dah tahu..

Jom la layan je pic yang sempat me snap...itu pun tak semua tempat me pegi sbb kawasan festival LAMPU luas..penat kaki nak jalan ..





Pic blur sbb casing tu dah blocked flash henpon..huhu
Kesimpulannya...kalau ada anak kecil tak sesuai kot...dgn orang ramai yang bising..:-). Tapi utk yang memang minatkan seni lampu2 mmg sesuai sangat..unik ..

5 comments:

Nurzakiah Hanum said...

cantiknya

MizzTina said...

cntik..tp tu la, xsesuai klu bw anak kecik..

Alongxp said...

alaaaa... ruginye saya tak tahu.. kalau tak boleh ambil gambar...

Deanna Morni said...

waaa...mesti chantek kan...sy xde kesempatan nk g tgk haritu..coz balik kpg..hihhihi

Zee Suhaini said...

laa zee pon baru tau..macam tu jer ke?
tuk dewasa tengok okey la kalo anak2 dorang tak minat sangat ni..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...