Tuesday, July 14, 2015

Rindu Itu Sentiasa Ada...

Assalamualaikum wbt ^◕‿◕^

Kalau dulu, dgr je lagu Raya happy sangat..tak sabar nak balik kampung..nak jumpa Chek Ayah*arwah...kalau boleh nak berpuasa kat kampung..seronok berebut-rebut juadah berbuka...tapi apakan daya...rezeki me kat sini...kalau dapat pun berpuasa kat kampung 2 3 hari je la..

Tahun ni dah masuk tahun ke 3..kami beraya tanpa arwah ayah ...rindunya Ya Allah... hanya Dia yg tahu...jangan terdengar lagu Raya yg sedih syahdu..tak pasal2 airmata me mengalir...ingat lagi, arwahlah org yg tak senang duduk selagi anak menantu & cucu tak sampai kat kg...sanggup tunggu di depan muka pintu walaupun dah pukul pukul 3 pagi..sbb tu kdg2 kami tak mention bertolak pukul berapa..kesian arwah sampai tak tidur menunggu. Ayah... InshaaAllah Raya nanti Ma takkan lupa menziarahi pusara ayah...Ma rindu ayah sgt2...
al fatihah...semoga ayah sentiasa tenang di sana ...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...