Friday, September 18, 2015

I'm Speechless

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulillah jerebu pun dah semakin berkurang...Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat dan lindungan Allah swt...mulakan hari kita dgn kalimah...

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ


Semoga hati tenang..semoga semuanya berjalan lancar...semoga permulaan hari kita dgn segala yang baik2...sekiranya berlaku atau ada yang tidak baik...anggaplah itu ujian @ kekhilafan diri kita....

Pernah tak u alls mengalami situasi macam ni....
~ someone that close to you assume things about you without even talking to you regarding any problems ~. Seriously I feel very bad....I'm trying to be kind to everyone but a little misunderstanding ruin everything...

14 comments:

Kakcik Nur said...

Hati kita pun kadangkala tidak dapat kita baca, apatah lagi hati orang, kan?...

Norma NML said...

@Kakcik NurBetul tu Kakcik

Khairul Zamri said...

Semoga hidup kita tidak dikaburi oleh jerebu sepanjang hayat.

Mahamahu said...

Alhamdulillah dah makin kurang..
Singgah dari blogwalking emas putih....

misz sheyla said...

assume assume ni payah...pape tanye...xde lah slh faham ke ape kan...

MizzTina said...

hurmmmm..

Norma NML said...

@Khairul ZamriInshaaAllah..aaminn :)

Norma NML said...

@MahamahuTq sudi singgah :)

Norma NML said...

@misz sheylakan...assume tu lah yg boleh jd fitnah :)

Norma NML said...

@MizzTina..;)

Eintan Nurfuzie said...

Salam kenal dari blog uzu, kisah emas putih
Jom singgah blog : Nurfuzie.com

yaya cendana said...

tq for this sharing!!! yayac dari BW UZU ...BW sini....yayac dah follow sini....mohon follow blog & komen murni di entry yaya

http://www.yayacendana.com/2015/09/kaio-studio-photographer-videographer.html

tq.... :)

Norma NML said...

@Eintan NurfuzieThx sudi singgah..done follow :)

Norma NML said...

@yaya cendanaThx Yaya..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...