Monday, October 19, 2015

Lepas Gian Katanya...

Assalamualaikum wbt...

As plan hari Sabtu , esoknya nak beriadah...kalau dah cakap tak payah kata tidak, anak bujang me ni kalau berjanji dgn dia katanya janji mesti ditepati..hehe. Ye la wahai anak sebab tu lah apa2pun kami cakap..InshaAllah...kita hanya merancang kan..

Pagi keluar tu macam ok lagi..syok je riadah..Sementara Naqiuddin melepas gian dgn roller blade dia...pusing keliling tasik..then biarkan dia pusing2 nearby..kami berdua main badminton je...at least keluar la peluh kan...
Kepenatan dah almost pusing satu tasik...
..sambil teman dia secara tak langsung kami pun keluar peluh :)
Tapi pada me  kalau nak main roller blade ni memang tak sesuai pusing tasik ni...silap2 karang ke tasik masuknya...so memang kalau nak juga memang kena awasi betul2...siap pesan jangan nak buat skill bagai...bila bab jalan menurun tu je bising je mulut ni.."jangan laju2"...lagipun jalan tu bukannya rata...sepanjang jalan kecik ada bata2 kat tengah tu so kalau laju tu risau takut tersembam..
video

Dah lama tak ke Tasik Cempaka tu sejak jerebu melanda negara...makin meriah dgn Car Boot Sale, banyak juga yang ambil kesempatan buat bisnes sewa2 roller blade, basikal & kereta kanak2 tu..alaa, mcm yang kat Dataran Putrajaya dulu tu..So parents sila bawa duit lebih la ye ;). Apapun yang penting quality time dgn family..maklumlah hari2 biasa masing2 sibuk dgn kerja..apa salahnya weekend luangkan masa, ikut rentak anak pula.

4 comments:

aswaleyla said...

seronok dia berroler blade

Khai♥Rin : anies said...

best tu! nk join skali bleh? ;-)

Emy Effendi said...

best beriadah ramai2 :)

jom join ramai2, mana tau ada rezeki :) ; Contest @ Giveaway bernilai RM 1,000!

Amanda Suria said...

Dania dah berzikir kat telinga ni nak roller blade ni haaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...