Friday, December 18, 2015

JANGAN TERTIPU!!!!!

Assalamualaikum wbt ....

Entri terismpan dalam draft..baru tadi perasan...walaupun dah lebih sebulan tapi me nak share juga sebab tak nak ramai lagi yang jadi magsa.

Tajuk semua huruf besar tu...kalau yang tahu sure faham apa maksud huruf besar tu kan...marah..geram...tak  puas hati...semua pun ada..walaupun barang yang me beli tu tak lah mahal harganya dan satu saje TETAPI me rasa tertipu. 

Bayangkan kalau pelanggan yang beli penuh satu troli tak scan harga terlebih dahulu...



Itu baru 2 barang ok...kalau org yan beli banyak tu camne..ingat ada masa ke nak pergi scan harga satu2. Dek kerana tak puas hati, me hantar email kepada pihak customer careline AEON Big...nak explaination..it's not about money...but it's customer rights.
Ok...cepat je dorang bagi feedback
Tak silap me a 2 3 hari selepas tu ada call dari staff Aeon Big call ...macam biasa lah..sorry bla2 bla2...reason yang tak berapa boleh terima...kononnya staff baru ...tak biasa lagi dengan kerja tu...siap janji lagi..kami akan sentiasa pantau dan check satu persatu barang2 lain untuk elakkan berlaku perkara yanag sama...excuse me...don't give me a stupid reason...takkan takde yang train dorang & takde HOD yang pantau kot...Lastly dia suruh me bawa resit untuk claim balik baki yang sepatutnya...Hmm..takde makna wey nak ambik baki 80 sen...minyak & parking dah berapa..

Apa yang penting me puas hati dapat ...bukan la nak sesuka hati nak bising tapi kalau tak buat macam tu...ramai lagi yang tak perasan akan tertipu..Weekend lepas me pergi lagi Alamanda..saje masuk Aeon Big tu nak tengok..harga kat rak untuk nivea 60ml tu langsung dah takde sedangkan barang tu ada kat situ, menyesal tak snap gambar..hmm...kalau macam tu je cara dorang nak solve problem...sorry to say that memang sgt tak bijak...

So untuk u all hati2 la ye..jangan terpedaya dengan silap mata...eh kesilapan dorang...better pergi scan price dulu...:)

5 comments:

najwa zahid said...

mcm ni pon ada ke? ni dah lebihh. x kan nak scan barang satu2.

Nurzakiah Hanum said...

adoi dah macam2 kan

umi alya said...

Betul, akakpun banyak kali terkena

dear anies said...

Apa2 pn mmg kn extra careful

eelobor said...

hehehe...memang selalu sangat kes sebegini kan? tak ramai yang nak semak resit bayaran. bayangkan berapa dah kat situ keuntungan "sejuk-sejuk" jer depa dapat

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...