Thursday, January 14, 2016

Sha & Shah *Tonton & Download*


Assalamualaikum wbt....


Sinopsis Sha dan Shah :~

Drama Sha dan Shah mengisahkan tentang dua sahabat baik iaitu Shah(Kamal Adli) dan Sha (Syatilla Melvin) yang telah berkawan sejak kecil lagi. Mereka terpisah bila Shah ke luar negara untuk melanjutkan pelajaran manakala Sha pula membuat keputusan untuk belajar di Malaysia sahaja.

Bila Shah kembali ke Malaysia dia mendapat tahu bahawa dia dan Sha telahpun dijodohkan. Shah menolak cadangan ibunya itu kerana dia tidak mahukan komitmen dan lebih gemar berkawan dengan ramai wanita. Malah dia menganggap Sha hanya sekadar sahabat baik namun ibunya pula mengugut untuk menjodohkannya dengan gadis lain.

Kerana tiada pilihan lain, Shah lebih rela berkahwin dengan Sha berbanding dengan calon yang langsung tidak dikenalinya. Pada awalnya Sha tidak bersetuju dengan cadangan yang dianggap tidak masuk akal. Tetapi biarpun tidak memiliki perasaan cinta terhadap Shah, perasaan simpati pula menguasai dan akhirnya Sha bersetuju.

Apa yang bakal terjadi kepada mereka berdua setelah memulakan kehidupan sebagai pasangan suami isteri? Dapatkah Sha belajar untuk mencintai Shah? Sanggupkan Shah curang kepada isteri yang selama ini menjadi sahabat baiknya?



Ditayangkan di saluran Astro Ria 104 & Astro Ria HD setiap Isnin-Khamis jam 10 malam.








sumber :

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

x dan nak tgk

Maria Firdz said...

Owh. kat astro.. patut la tak tahu... sebab takde astro..

Eintan Nurfuzie said...

ceta dorg ni comel je

Farahain ZFA said...

xsempat nak tgk lagi cerita ni

Sally Samsaiman said...

comel sangat cerita ni..hihihi

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Good lah Norma tolong download..
Nanti akak terjah sini jer utk tonton :)

eelobor said...

nak komen yang 2 hari 2 menu berbeza tu.... tapi cari dah tak jumpa. hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...