Friday, March 18, 2016

Ummi Sentiasa Doakan ..

Assalamaualikum wbt...

Hampir 3 bulan Naqiuddin di MTSA...alhamdulillah..dia makin seronok menghafaz...nampak sgt perubahan dan kesungguhan dia nak capai target tu...nak habiskan 10 juzuk untuk tahun ni..inshaaAllah..ummi doakan dipermudahkan semuanya...

Walaupun tiap2 minggu kami pi tengok dia, rindu itu tetap ada...bukan tak redha lepaskan dia belajar..silap kalau ada yg fikir macam tu tetapi itu lumrah kan..sebagai ibubapa...lebih2 lagi dialah segala2nya buat kami...setiap detik fikiran kami tak pernah berhenti fikirkan dia, mana2 ibubapa pun macam tu kan bila anak yg biasa depan mata tiba2 duduk berasingan..

Semalam kaum2 ibu MTSA masing2 request nak tengok gambar anak2 belajar..rindu sebenarnya...alhamdulillah isteri & ibu Ustaz sgt memahami perasaan ibu2...
Ptg semalam punya  group conversation
Nampak tu..semuanya rindu..;)
Malam tadi ehsan Ustaz muda dapatlah kami menatap wajah anak2 kesayangan kami...subhanallah..sejuk mata memandang..terubat rindu di hati tau...:)
Masing2 ada cara tersendiri :)
Tercari mana la si bujang me...finally ....
Dalam byk2 gambar tu ada 2 keping je yg ada muka dia..
1. Tgh kusyuk menghafal
2. Tgh perdengarkan hafazan ;)
Alhamdulillah...walaupun ummi takde depan mata, doa ummi sentiasa mengiringi..tak pernah lekang...semoga Allah lindungi anak ummi...berikan anak ummi semangat & kekuatan hati untuk menjadi al hafiz...inshaAllah...



4 comments:

Kakcik Nur said...

Doa restu ibu untuk anak-anak memang tiada penghujungnya...

Norhayati Mohd Isa said...

Doa ibu yg penting Norma..
Semoga mereka semakin mudah utk menghafaz..
Macam anak akak juga tu..
Dah semakin gembira di madrasah tu..
Semakin byk perkembangan yg baik dibawa balikan..

Norma NML said...

@Kakcik NurBetul tu Kakcik :)

Norma NML said...

@Norhayati Mohd IsaBetul tu Kak Yati..InshaaAllah semoga Allah pemudahkan semuanya buat anak2 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...