Thursday, June 2, 2016

100 Hari Macam Baru Semalam...

Assalamualaikum wbt...

Al fatihah...
Isnin lepas genap 100 hari pemergian Arwah Chek(bonda) tercinta...terasa macam baru je arwah takde...seriously sampai sekarang me tak boleh bersendirian..bukan menolak ketentuan Allah atau me tak redha tapi perasaan tu datang..
Gambar yg paling me syg..saat2 arwah sakit..:'(
Lebih2 lagi kalau me tengok gambar2 arwah yang terlantar kat hospital...laju je airmata tu keluar...Allahuakbar...hanya padaMU aku memohon kekuatan Ya Allah...me rindu sangat..hanya mampu sedekahkan Al Fatihah dan ayat2 suci Al Quran..itupun bila baca & niatkan untuk arwah terus hati jadi sebak...teringat pelukan terakhir..ciuman terakhir...Allahhh...

Telekung kegemaran arwah..akan me cium bila rindu itu dtg..:'(
Telekung tu telah berpindah milik...
dalam byk2 telekung ,inilah yg menjadi  kegemaran arwah
Gambar ni me snap last year slps arwah sembuh dr sakit
Ya Allah..Engkau ampunilah segala dosa arwah kedua orang tuaku...tempatkanlah mereka bersama orang2 yang Engkau kasihi & orang2 yang beriman...



 

2 comments:

Sally Samsaiman said...

Salam takziah buat keduanya, Al-Fatihah :(

umi alya said...

Al fatihah..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...